top of page

טופס בקשה לשחרור מנעילה

במידה שהסיסמה שנבחרה במעמד ההנפקה הוקלדה באופן שגוי,

הכרטיס יחסם לאחר 10 ניסיונות.

 

על מנת לשחרר את הכרטיס יש להוריד את הטופס הבא:

  •    את הטופס יש למלא, לחתום ולשלוח במייל: unlock@personalid.co.il
       לאחר קבלת הטפסים, נציג מהתמיכה הטכנית ייצור עמכם קשר להמשך התהליך.

     

  •    נציג פרסונל איי.די יבקש להתחבר מרחוק אל מחשבכם.
       ההתחברות נעשית ע"י תוכנת AnyDesk, ניתן להוריד אותה מהאתר שלנו בקישור להלן.
     

  •    על בעל הכרטיס להיות זמין ע"מ לענות על שאלות זיהוי אישיות (הזיהוי יעשה רק מול בעל הכרטיס!).​
     

Screen Shot 2023-06-05 at 13.51.41.png
bottom of page