top of page
טופס בקשה לשחרור מנעילה
במידה שהסיסמה שנבחרה במעמד ההנפקה הוקלדה באופן שגוי,
הכרטיס יחסם לאחר 10 ניסיונות.
על מנת לשחרר את הכרטיס יש להוריד את הטופס הבא:
-
את הטופס יש למלא, לחתום ולשלוח במייל: unlock@personalid.co.il
לאחר קבלת הטפסים, נציג מהתמיכה הטכנית ייצור עמכם קשר להמשך התהליך.
-
נציג פרסונל איי.די יבקש להתחבר מרחוק אל מחשבכם.
ההתחברות נעשית ע"י תוכנת AnyDesk, ניתן להוריד אותה מהאתר שלנו בקישור להלן.
-
על בעל הכרטיס להיות זמין ע"מ לענות על שאלות זיהוי אישיות (הזיהוי יעשה רק מול בעל הכרטיס!).
bottom of page